Політика повернення коштів
Моєю метою є чесність, прозорість та комфортна співпраця з кожним
клієнтом. Якщо ви хочете запросити повернення коштів за бухгалтерську
послугу, консультацію або доступ до матеріалів, ознайомтеся, будь
ласка, з умовами нижче.
1. Загальні положення
Повернення коштів можливе лише у випадках, передбачених цією
політикою. Надсилання запиту означає вашу згоду з наведеними умовами.
2. Умови повернення
-
Запит на повернення коштів подається не пізніше
7 днів після оплати послуги.
-
Повернення можливе, якщо послуга ще не була надана або не була
повністю використана.
-
Якщо бухгалтерська консультація або розбір ситуації вже проведені,
кошти не повертаються.
-
Повернення не надається за доступ до цифрових матеріалів, гайдбуків,
відеоуроків або чек-листів, після того як клієнт отримав доступ до
них.
3. Як подати запит
Щоб подати запит на повернення, необхідно:
4. Термін розгляду
Запит розглядається протягом 10 робочих днів. Після
розгляду клієнт отримує рішення на email.
5. Спосіб повернення
Кошти повертаються тим самим способом, яким була здійснена оплата,
якщо інше не погоджено між сторонами.
6. Винятки
-
Якщо послуга надана в повному обсязі і клієнт це підтверджує,
повернення коштів не здійснюється.
-
Повернення не проводиться за індивідуальні бухгалтерські послуги,
виконані відповідно до погодженого технічного завдання.
-
Повернення не проводиться за доступ до матеріалів, отриманих у
форматі онлайн-продукту.
Останнє оновлення: 2025
Повернутися на головну